marți

Pretenasii mei nu stie sa vorbeste romaneste.

Eu ma zgârm în buzunar să`mi iau cutremur
Cotiga cu măgai
Era un Ion și`l chema țăran
Cenușăseasa
E ciudată pisica aia că are o singură coadă
Bagă`n tine să slăbim amândouă
Ai și aici Kanal D ? Da. Pe ce program ?
De nedigrează ( ne denigrează )
Eu abia mă zgârm în bani să`mi iau cutremur
Șantazează
Șaijbă
Labră tristă
Minutul șapteșpatre
Mi`ar fi frigă
Amigdalelitele
Claxonetă
Băga`mi`aș pula`n el de supermarket
Cu toată plăpuma
S`au trezit și ăștia să cobor aici
Noi ca niște trei
Băga`mi`aș pula`n el de picioare stricate
Taci tu mai întâi că zic eu dup`aia
Și ea te pupă pe ea
De unde atâtea fluturi ?
Sunt prea melci în grădină
Ați observat că ăștia n`are joker ?
Păi mi`am șterse`o
Toate filmurile
Ne vedem la calafea
Ni se protivește
Seringi stirile
Nu că specialu` nu are legătură cu drogurile
Urții pranda frașii noștri
O sa copiăm
O sa`mi fac blog să`l scriu pe părere
Știi frig e la baie ?
Mâna de frână
O beabă bată
Buleiu` displit
Nu făceam nici un gălăgie
Ieși sâmbătă și sâmbătă nu mai ieși
El se ducea mereu în seara asta
Cum aș putea să te fuți ?
Nu`s ai mei țigările astea
Se făcea sunshine în karaoke
Hai să vă trec un banc
A prins miros ? nu aude.
Pararamă
Ți`ar și fi zis
Maică`ta e soacră`ta
Vreau și eu 100 de g de tornetty cu felemea
Maieușe
Hai frate închide ușa că iese frigul
Bă noi în seara asta nu ne`am strâns la noi
Mi`am luat 2 elastice de munte
Înțeleg greșet
Mă fac perle
Te iau poliția
Ce`i așa de greu de complicat ?
Și cu al doilea poze
Crezi că se umplu amândouă ?
Cea mai sâmbătă tristă
Aia de la telologie
Uite câte bănci umbre ai la libere
Mergem și eu la baie
Mă trimizeam
O pupeam
Ea îți zicea ei
Sociabălă
Nu știi că șușesc de mult ?
Sunt mici când sunt drăgălași
Iesem în oraș
Se crezeau
După ce te`am scutuiat
Are felații la Brașov
Unde l`au găsit pe ăștia ?
Ăla care a apărat în videoclipul lui Gaga
Dacă ți`am zis de mai 15 ori, ce ?
Mie nu mi s`au plăcut prea mult


Si o sa va spun si cui apartine fiecare perla, dar acum am de facut un proiect futut. Have a nice day :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu