vineri

Nu mai răstigniți fumătorii.

      Vă rog eu frumos. Nu mai faceți asta. E urât. Și trist. Și noi nu vă răstignim pe voi. Noi suntem ok. Chiar suntem. Și cu legea asta care nu ne mai lasă să fim leneși și comozi. Chiar și cu ea suntem ok. Cel puțin noi ăștia întregi la cap. Ăștia care nu au rupt Facebook-ul în două comentând cât de aiurea e legea care oricum ai da-o, îngrădește libertatea cuiva. Da, ne place să fumăm. Nu, nu ne place că ne miros hainele a fum, dar nu ne plângem pentru asta. E alegerea noastră, în fond, să duhnim a bodegă și să ne stricăm plămânii cu toxicitate. 

      Vă spun sincer, nu am întâlnit până acum un fumător care să nu fie de acord cu legea asta. Am întâlnit cretini care nu sunt de acord cu nimic care să le depășească limita gândirii, dar nu fumători care să urle că legea asta îi discriminează. În schimb, știți ce am văzut cel mai mult? Nefumători, care deși ar trebui să își vadă de treabă pentru că legea a intrat în vigoare, o ard suuuper aiurea cu oricine. Și țin morțiș să menționeze un singur lucru: ”Daaaa' deee ceeee trebuieee eu să îți înghit ție fuuumul?! Da' dacă vrei să te omori, bineee mă, da' fă-o la tine acasă! etc, etc, etc.” Nu, nu se termină aici. Sunteți mulți, dragi nefumători, mulți și răi. Și vă canalizați ura în cel mai nepotrivit loc. 


      Știți care e singura chestie care mă deranjează la legea asta? Defapt, nici măcar la lege, ci la ce a creat. Nefumătorii nu ies atât de mult în cluburi și pub-uri pe cât pretind. Trust me. Știu câteva locuri care le-au creat condițiile necesare să meargă. Miroase a ylang ylang și a levănțică, unde nu vor da de niciun nenorocit de fumător care vrea să îi otrăvească și să îi omoare încet, în chinuri groaznice. Ghici ce? Sunt goale, tati. GOALE!
Unde sunteți, nefumătorilor? Că știu că eu ies. Și dacă se fumează, și dacă nu. Mă conformez. Dar voi? Voi unde sunteți acum că miroase a ”bubble gum” peste tot? Unde sunteți să râdeți de noi că stăm pe la uși, murind încet? Că eu nu vă văd. Și nu-mi plac nici oamenii care își duc copiii în baruri. Atenție! Baruri, nu restaurante. Nu mi s-a părut niciodată un loc propice pentru un copil. Și nu din cauza fumatului, no way. Din multe alte motive pentru care un bar/pub/club/cafenea nu e ok pentru un copil. 


                                                                                 
                                                                                        Semnat, un fumător civilizat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu